خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: اگر دشمن در فرهنگ ما نفوذ کند؛ در فکر و اعتقاد جوانان ما نفوذ کرده است و تنها تلاش جهادی می تواند مانع نفوذ دشمن در کشور شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۳۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرح بخش فرمانده ناحیه سپاه بشرویه در جلسه تشکیل قرارگاه گروه های جهادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها نفوذ دشمن را در تمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به مسئولین متذکرشدند.

وی با اشاره به اینکه نفوذ فرهنگی دشمن به مراتب از نفوذ اقتصادی و سیاسی مهم تر است افزود: اگر دشمن در فرهنگ ما نفوذ کند؛ در فکر و اعتقاد جوانان ما نفوذ کرده است و تنها تلاش جهادی می تواند مانع نفوذ دشمن در کشور شود.

فرح بخش ضمن تقدیر و تشکر از رجبی مسئول بسیج سازندگی بشرویه هدف اصلی تشکیل این قرارگاه را برنامه ریزی، هدایت وهماهنگی، نظارت وهم افزایی در اجرا و پشتیبانی از حرکت های جهادی وعزیمت گروه های جهادی به نقاط محروم و کم برخوردار دانست.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه عنوان کرد: امسال بسیج سازندگی با اعزام گروه های جهادی در محرومیت زدایی و پرداخت تسهیلات درجهت تشکیل کارگاه های زود بازده در توسعه اقتصاد مقاومتی خدمات موثری را انجام داده است.

همچنین دراین جلسه مقررشد که مناطق محروم شناسایی، عرصه های فعالیت طبق اولویت تقسیم بندی شود و براساس توانمندی وتخصص ؛ افراد به مناطق اعزام شوند و از توان تمام نهادهای دولتی جهت پشتیبانی از این گروه ها استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها