مسئول بسیج دانشگاه یزد:

رؤسای دانشگاه‌ها مواضع خود را نسبت با فتنه‌گران مشخص‌کنند/برخی جشن‌های معارفه از بلاد کفر هم فراترمی‌رود

فرمانده بسیج دانشگاه یزد با اشاره به فعالیت احزاب و گروه‌ها دردانشگاه، خواستار اعلام موضع شفاف مسئولین نسبت به فتنه‌گران شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سینا بلالی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در نشست با حضور امام جمعه یزد گفت:  ما این روزها اتفاقاتی در دانشگاه ها دیده و شنیده می شود که جای تأمل همگان را بر می انگیزد مگر نه اینکه یزد دارالعباده و شهر مومنان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد تصریح کرد: در زمینه فرهنگی ما شاهد برگزاری جشن های معارفه و جشن هایی که به مناسبت های مختلف در شنیع ترین حالت خود برگزار شده که نه تنها تفاوتی با بعضی بلاد کفر ندارد بلکه بعضاً در بعضی مواردکفر از آنها هم پیشی می گیرند  و در این راستا نیز تئاتر و برنامه هایی است که رنگ و بویی از فرهنگ ندارند و بیشتری مجالس فرنگی و عیش و نوش و لهو و لعب هستند.

بلالی با اشاره به در زمینه سیاسی موجود در دانشگاه های یزد خاطرنشان کرد: در زمینه سیاسی امروزه شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار دانشگاه سرگوش فتنه گران و معاندان نظام در دانشگاه ها پیدا شده است و بعضی از جریانات  رخ داده و در این راستا نیز بعضی از اتفاقات پیش آمده نشان می دهد که دانشگاه در حال تبدیل شدن به جولانگاه بعضی از احزاب و گروه های سیاسی می شود.

 وی ادامه داد: الحمدالله رب العالمین با هوشیاری بسیج دانشجویی از حضور افراد معاند نظام جلوگیری به عمل آمده است؛ البته در برابر این اقدامات متاسفانه با برخی از برنامه ها و اقدامات بسیج دانشجویی در دانشگاه ها مخالفت به عمل آمده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد تصریح کرد: اما در زمینه های علمی دانشگاه ها با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه سیاسی و فرهنگی نمی تواند ارزش قابل قبولی برای آن قائل شد.

بلالی خطاب به امام جمعه یزد تصریح کرد: امام جمعه محترم تا وقتی دانشگاه فضایی ناآرام  و فضایی متشنج و مملو از جریانات سیاسی و جولانگاه احزاب باشد، آیا علمی تولید خواهد شد؟ آیا دانشگاه ها به سمت فضای علمی پیش خواهد رفت؟

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه، حضرت آیت الله ناصری از شما خواهشمندیم با توجه به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در ۲۰ تیر ۱۳۹۴ این نکات را به روسای دانشگاه ها گوشزد کنید تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

بلالی بیان کرد: ما از روسای دانشگاه ها می خواهیم که ضمن شفاف نمودن اعلام مواضع خود با فتنه ۸۸ چارچوب های افرادی که در دانشگاه ها حضور پیدا می کنند را طبق منویات معظم له مشخص کنند تا دانشگاه ها جولانگاه فضایی سیاسی احزاب و بعضا و معاندین وفتنه گران نشود.
 

وی در پایان گفت: این نکته را در نظر داشته باشند که دانشگاه مکانی علمی است با زمینه های سیاسی، فرهنگی، علمی اما زمینه های سیاسی و فرهنگی و علمی که رهبر معظم انقلاب و امام راحل ترسیم  کرده اند نه زمینه هایی که از غرب به گوش می رسد؛ چرا که بازی در این زمینه ها بازی در پازل دشمن است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار