خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: دومین فراخوان پژوهشی ۱۹ مهر در استان اعلام شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۴۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، هاشم شیرازیان اظهار کرد: معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد به مناسبت گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی و با هدف شناسایی استعدادها و رصد پژوهشگران و نیز جمع‌آوری محتوای مکتوب متناسب با نیاز جوانان مسجدی؛ فراخوان پژوهشی 19 مهر با محوریت بیانات معظم‌له و موضوع سخن متناسب با نیاز جوانان ویژه داعیان الی‌الله و مبلغان اسلام را اعلام کرد.

وی، مخاطبان این فراخوان را شامل طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و فرهیختگان و صاحب‌نظران عرصه علم و فرهنگ عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به توزیع این فراخوان در بین مراکز و مؤسسات فرهنگی و کانون‌های مساجد استان، متذکر شد: این پژوهش با موضوع سخن متناسب با نیاز جوانان، ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، مبلغان، دانشجویان و دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی و فرهیختگان و صاحب‌نظران عرصه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به قالب‌های پژوهشی این فراخوان نیز اشاره کرد و افزود: فراخوان پژوهشی 19 مهر در قالب‌های علمی، ادبی و هنری تعریف شده است.

وی یادآور شد: محققان و پژوهشگران می‌توانند طبق آیین‌نامه فراخوان، در چارچوب وظایف پژوهشی، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه‌های استانی ارسال کنند تا مورد ارزیابی اولیه در دبیرخانه‌های استانی قرار گیرد و سپس آثار منتخب به منظور ارزیابی نهایی به ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور ارسال می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها