مدیر قرآن و عترت روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سپاه اردبیل

سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان برادر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ده بخش در آذر ماه سال 94 در حسینیه ثار الله سپاه استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۵۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

رضوان راحلی، مدیر قرآن و عترت روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان برادر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ده بخش حفظ کل، 20 جز، 15 جز، 10 جز، 5 جز، تحقیق، ترتیل، اذان و مفاهیم (در دو سطح دیپلم، زیر دیپلم و فوق دیپلم و بالاتر) به میزبانی ستاد سپاه استان، در آذر ماه سال 94 در حسینیه ثار الله برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر رشته به مسابقات سراسری سپاه که در تهران برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در راستای تعمیق معنویت بیشتر کارکنان سپاه با کلام الهی و ایجاد شور و شوق قرآن بین همکاران اجرا می شود.

راحلی تصریح کرد: در دوره قبل که سال گذشته برگزار شد بردار پاسدار سید مهدی موسوی در رشته اذان گویی و خواهر پاسدار شهناز کریم زاده در رشته قرائت تحقیق قرآن پس از انتخاب شدن در استان در مسابقات نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز مقام سوم را در رشته های خود کسب کردند.

این مسئول در پایان افزود: علاقه مندان می توانند تا 5 آذر ماه با مراجعه به معاونت روابط عمومی و تبلیغات ستاد سپاه استان و رده های تابع ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است چهاردهمین دوره مسابقات خواهران نیز 26 شهریور 94 با حضور 27 نفر برگزار شد و نفرات برتر به مسابقاتی که در تهران برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار