مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور بسیج استان اردبیل :
مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور دختر از شهرستان پارس آباد جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند .
کد خبر: ۸۵۹۱۶۸۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،صالح زارعی  گفت: شانزدهمین کاروان راهیان نور دختر به استعداد 395 نفر در قالب 8 دستگاه اتوبوس صبح امروز از شهرستان پارس آباد جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند .
 
 
مسئول سازمان اردویی سپاه اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در مدت اقامت دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی برای آنها اجرا می‌شود.
 
زارعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و افزود: آشنایی با دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از جمله اهداف این اعزام بوده که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.
 
 
 
وی در ادامه بیان کرد: کاروان های راهیان نور دانش‌آموزی به منظور گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق آشنایی با مناطق عملیاتی و جنگی کشور و رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس به عنوان مروجی در راستای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشند .
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات