اولین روحانی مبارز استان البرز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۳۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی تمامزاده با نام جهادی "ابوهادی" یکی از روحانیون استان البرز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) درسوریه به شهادت رسید.

شهید حجت الاسلام تمامزاده در نبردهای جبهه جنوبی شهر حلب توسط تروریست های تکفیری القاعده، احرار الشام و ارتش آزاد به شهادت رسید.

این شهید از روحانیون خوش نام و از فعالان فرهنگی شناخته شده حوزه علمیه امام صادق(ع) استان البرز بود که فعالیت های گسترده ای در نشر و تبلیغ معارف اسلامی و انقلاب اسلامی داشته است.

خانواده و دوستان حجت الاسلام علی تمامزاده، روحانی کرجی مدافع حرم حضرت زینب(س) که در عملیات بزرگ محرم در سوریه به درجه شهادت نائل آمده بود، در معراج شهدای تهران با شهید خود وداع کردند.

بر اساس این گزارش ، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام علی تمامزاده فردا سه شنبه ساعت 9 صبح از فلکه دوم فردیس و همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در جاده ملارد، بعد از انبار نفت، خیابان پیک برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع روحانی شهید روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در شهرستان کرج از میدان شهدا به سمت مصلی کرج برگزار می شود.


سرپرستی خبرگزاری بسیج در استان البرز، شهادت اولین روحانی شهید مدافع حرم از استان البرز را به پیشگاه ولی عصر(ع) ، مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید بزرگوار و ملت شهید پرور استان البرز تبریک و تسلیت عرض می نماید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها