کارشناس ارشد روانشناسی در گفتگو با بسیج:

فساد یکی از مهم‌ترین پیامدهای خودنمایی دختران است

کارشناس ارشد روانشناسی فساد، ذلت، عدم صمیمیت در کانون خانواده و مشکلات روحی و روانی را از پیامدهای خودنمایی دختران دانست.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۵۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

معصومه پرسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به پیامدها و آثار خودنمایی دختران اظهار کرد: فساد یکی از مهم‌ترین پیامدهای خودنمایی دختران است که موجب نگاه‌های هوس‌آلود و مرتکب شدن جوانان به انواع فسادهاست.

وی ذلت را از دیگر پیامدها این منکر در جامعه خواند و افزود: باید همه به این نکته توجه کنیم که بی‌تقواترین پسران جامعه برای ازدواج به دنبال پاکدامن‌ترین دختران هستند بنابراین باید توجه داشته باشیم کسانی که خودنمایی می‌کنند پس از مدت کوتاهی جذابیت خود را از دست داده و آن‌وقت است که خودشان را منزوی، تنها، ناکام و شکست خورده می‌بینند.

کارشناس ارشد روانشناسی عدم صمیمیت در کانون خانواده را از دیگر پیامدهای خودنمایی خواند و گفت: تبرج و خودنمایی پس از اندک زمانی موجب می‌شود آنانی که ظاهر بین بوده‌اند پس از ازدواج به زندگی خود بی‌علاقه شوند و کم کم بذر جدایی کاشته خواهد شد.

پرسا با اشاره به مشکلات روحی و روانی خودنمایی دختران خاطرنشان کرد: بعد از جدایی نیز با بوجود آمدن یکسری مشکلات و معضلات دیگر دچار بیماری‌های روحی روانی مانند افسردگی، اضطراب منتشر، میگرن، دردهای عضلانی و ... می‌شوند.

ارسال نظرات