فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه نشست کتابخوان استان البرز در کتابخانه امیر کبیر کرج برگزار شد بر همکاری متقابل پایگاه های مقاومت بسیج در معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۶۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
مطالعه کتاب در عصر امروز ضروری است / کتاب منشا دانایی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز ؛ سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه نشست کتابخوان استان البرز در کتابخانه امیر کبیر کرج برگزار شد؛ بر همکاری متقابل پایگاه های مقاومت بسیج و نهاد کتابخانه های عمومی استان در معرفی کتاب و ترویج گفتمان کتابخوانی تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت مطالعه درمیان آحاد مختلف مردم به ویژه بسیجیان عزیز افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها از انس جوانان و خانواده ها با کتاب اشاره فرموده اند و خود نیز در این امر پیش گام بوده و هستند.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تقدیر از برگزار کنندگان نشست کتابخوان در استان البرز و دعوت از مردم در حضور در این نشست ها و ترغیب و ترویج کتابخوانی در استان گفت: : مطالعه کتاب در عصر امروز ضروری است و منشا دانایی کتاب است و دوری از آن موجب فقر دانایی در میان افراد جامعه است.
 
سردار استاد حسینی سپس به فضائل اخلاقی و رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام به خصوص سردار شهید محمدحسن نظرنژاد پرداخت و گفت: شهید محمدحسن نظرنژاد که کتاب " بابا نظر" برگرفته از خاطرات و سخنان این شهید والامقام است از اهالی روستای «بوته مرده» در حومه مشهد بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشت و درهشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد بارها در اکثر عملیاتهای دفاع مقدس مجروح شد اما اهداف والا و اراده آهنین آن شهید بزرگوار که در جبه ها به بابا نظر شهرت داشت مانع از عدم حضورش در جبهه ها می شد.
 
هم رزم این شهید والامقام افزود: با وجود صدها ترکش در بدن این شهید، جانبازی از ناحیه چشم،گوش و کمر اما این شهید خستگی ناپذیر پس از پایان جنگ تحمیلی در سپاه پاسداران با اشتیاق فراوان خدمت نمود و در نهایت در سال 1375 و در یکی از بازدیدهای خود از مناطق جنگی در ارتفاعات کردستان و در لباس پاسداری به درجه رفیع شهادت رسید.
 
گفتنی است فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست کتابخوان استان البرز بخشی از کتاب"بابا نظر" را خواند و در پایان از اهالی کتاب و کتابخوانان دعوت کرد که کتاب بابا نظر را مطالعه کنند و هرچه بیشتر با جلوه هایی از رشادتهای رزمندگان در دفاع مقدس آشنا شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها