خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج صدا و سیما استان با حضور سردار عاطفی رئیس مرکز بسیج صداوسیمای کشور و مسئولین استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۷۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج صدا و سیما استان با حضور سردار عاطفی رئیس مرکز بسیج صداوسیمای کشور و مسئولین استان برگزار شد.

در این جلسه عاطفی ضمن درود و سلام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: کاری که برای خدا و حق باشد انسان باید برای رسیدن به آن تلاش کند و مهمترین آن اخلاص و کسب رضایت الهی است که به مجاهدات، صبر و شکیبایی نیاز دارد.

وی عنوان کرد: همانطور که در کلام الهی است که انسان ها در خسران و ضرر هستند جز آن هایی که ایمان آورده اند و عمل صالح و اخلاص و صبر داشته اند؛ بصیرت و استقامت در برابر مشکلات و با یاری گرفتن از اراده الهی در همه کارها امر بسیار مهمی است.

عاطفی افزود: با گذر زمان ذائقه مخاطب دائم در حال تغییر است؛ به خصوص در عرصه امروز که جنگ نرم و همچنین وجود شبکه های اجتماعی که مثل یک داروی مخدر عمل می کند.

وی گفت: باید با اتکا به فرهنگ قرآن و اهلبیت و جوانان و مردم این مرز و بوم، باید با روحیه بسیجی حالت آفندی و تهاجمی در مقابله با جنگ نرم داشته باشیم. 

رئیس مرکز بسیج صداوسیمای کشور ابراز داشت: بسیج صداوسیما در حال هدفمند کردن سیاست های جدی می باشد که انشاالله در هفته بسیج این سیاست ها ابلاغ خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: یکی از این سیاست ها تبدیل 33 پایگاه بسیج صدا وسیما به 33 مرکز بسیج صداوسیما می باشد که این مراکز به جای آنکه مرکز اجرایی باشند یک مرکز راهبردی و هدایت کننده خواهند بود.

وی در پایان ابراز داشت: دراصل این نشست برای  قدردانی از مسئول قبلی و معارفه مسئول جدید بسیج صداوسیمای استان خراسان جنوبی می باشد. 

در پایان جلسه از زحمات برادر یوسف پور که 11 سال به عنوان مسئول بسیج صداوسیمای استان خدمت نمودند تشکر قدردانی به عمل آمد و برادر سیف به عنوان مسئول جدید بسیج صداوسیمای استان معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها