معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری آیین وداع با این شهید والامقام خبر داد و گفت: آیین وداع با این شهید مدافع حرم فردا، سه‌شنبه، 19 آبان ماه در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۸۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
مهدی دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید محمد طحان تا فردا، 19 آبان ماه برای خاک‌سپاری و تشییع به استان سمنان منتقل می‌شود.

وی همچنین از برگزاری آیین وداع با این شهید والامقام خبر داد و افزود: آیین وداع با این شهید مدافع حرم فردا، سه‌شنبه، 19 آبان ماه در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید افزود: گرامیداشت یاد این شهید والامقام در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.

دیابی از عموم مردم شهیدپرور استان سمنان برای حضور در آیین تشییع و وداع با پیکر این شهید دعوت کرد و افزود: مردم این استان، همواره در آیین‌های مربوط به شهدا، حضوری چشمگیر دارند.

شهید محمد طحان از نیروهای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که به‌عنوان مستشار در سوریه خدمت می‌کرد، در دفاع از حرم نورانی حضرت زینب (ع) در منطقه‌ای در حومه شهر حلب به درجه رفیع شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها