رئيس هيئت تيروكمان نيروهاي مسلح كسب سهميه المپيك را به زهرا نعمتي تبريك گفت.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۹۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از  پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، زهرا نعمتي كماندار معلول كشورمان ديروز توانست تاريخ ساز شود و به عنوان اولين معلول كه سهميه المپيك را گرفته است نامش را در تاريخ ورزش ايران ثبت كند. پس از اين افتخار بزرگ بود كه سردار رسول رحيمي رئيس هيئت تيروكمان نيروهاي مسلح در پيامي اين موفقيت را به نعمتي تبريك گفت.

سردار رحيمي در پيام تبريكش به نعمتي آورده است: بار ديگر يك بانوي ورزشكار با كسب افتخاري بزرگ توانست نام ايران را در جهان بلند آوازه كند.زهرا نعمتي كماندار قهرمان كشورمان با حجاب اسلامي كه نماد بانوان ورزشكار ايران در مسابقات بين المللي است توانست در رقابت با افراد سالم و كمانداراني كه معلوليت نداشتند، آنها را مغلوب كند و به عنوان اولين زن معلول ايراني، سهميه المپيك را كسب كند.

اين موفقيت بزرگ نعمتي همان طور كه رهبر معظم انقلاب مي فرمايند «ایستادن یک ورزشکار جانباز یا معلول بر سکوی قهرمانی دنیا با همه سختی ها و آسیب های جسمی، نشان از عزم و اراده قوی آن ورزشکار و همچنین همت بالاو تَشَخُص یک ملت است.» شايسته تقدير و قدرداني است.

ضمن تبريك اين موفقيت بزرگ به زهرا نعمتي، جامعه بانوان و ورزش كشور اميد مي رود موفقيت هاي نعمتي و ديگر ورزشكاران بانوي كشورمان كه با حفظ حجاب اسلامي نشان داده اند، پاسدار ارزش هاي اسلامي در ميادين ورزشي هستند، پررنگ تر از هميشه ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات