خبرهای داغ:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه زنگ خطر بحران بیماری زنان در گلستان به صدا در آمده ، گفت: استان گلستان در بیماری سرطان در بانوان رتبه سوم را در کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۹۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، کلثوم غفاری عصر امروز در چهارمین کارگروه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تمامی اقداماتی که در حوزه آسیب‎های اجتماعی در استان گلستان شده است اما هنوز در حوزه آموزش نیاز فراوانی داریم.

وی تصریح کرد: شیوع بیماری زنان در استان گلستان امروز یکی از بزرگترین آسیب‎های اجتماعی استان گلستان است و امروز متاسفانه زنگ خطر بحران بیماری زنان در استان گلستان به صدا در آمده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: استان گلستان در بیماری سرطان در بانوان رتبه سوم را در کشور دارد و از این نظر در استان گلستان برای جامعه بانوان احساس خطر وجود دارد.

غفاری بیان داشت: حمایت از مشاغل خانگی، آموزش، بیمه خانواده و فراهم کردن بازارن مشاغل خانگی و عرضه و تقاضا از دغدغه‎های دفتر زنان استان گلستان است.

وی با بیان اینکه برنامه‎ریزی برای فراهم کردن اوقات فراغت جوانان بر عهده کارگروه خانواده قرار دارد و در این مسیر فعالیت‎های خوبی صورت گرفته است، ابراز داشت: برای تامین اوقات فراغت مسائل و مشکلاتی به خصوص برای بانوان از جمله تجهیزات و مکان‎های ورزشی وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها