مسئول برگزاری کنگره‌ شهدای کل کشور گفت: سومین کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشور با حضور 10 استان در شهرکرد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۲۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ سید مصطفی آقا میری عصر امروز در مراسم جمع‌بندی سومین کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشور اظهار کرد: در این کارگاه 2 روزه 10 استان حضور داشتند که تجربیات برگزاری کنگره شهدا توسط مسولین استان چهارمحال وبختیاری به نمایندگان این استان‌ها منتقل شد.

وی افزود: انتقال تجربیات از استان‌های برگزار کننده کنگره شهدا راهی برای بهتر برگزار شدن این برنامه در استان‌های دیگر است که بتوانیم پیش از پیش از این برنامه‌ها برای معرفی درست شهدا به نسل جوان استفاده کنیم.

مسئول برگزاری کنگره‌ شهدای کل کشور تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی که به‌صورت دو روزه برگزار شد نقاط ضعف و قوت کنگره 2436 شهید استان چهارمحال وبختیاری مورد بررسی و نقد قرار گرفت که رضایتمندی شرکت‌کنندگان در این برنامه را در پی داشت.

آقامیری خاطرنشان کرد: در روز نخست سردار سلیمانی فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)،سردار ناظری و مسئول روابط عمومی بسیج کشور به ایراد سخن پرداختند و در موضوعات ضرورت گفتمان‌‌سازی، نقش مردم در کنگره‌ها و ظرفیت رسانه‌ها در کنگره شهدا بحث شد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی گفت: در این کارگاه‌ کلاس‌های فرهنگی،نشر ادبیات و جمع آوری اسناد برگزار شد و در خصوص ساخت فیلم کوتاه و بلند، کتاب فاخر و فروش کتاب فاخر و ساماندهی اسناد و مدارک شهدا و 8 سال دفاع مقدس توضیحاتی ارائه شد.

ارسال نظرات