فرمانده سپاه استان البرز:

شهید تمامزاده اولین و آخرین شهید ما نیست/ شهادت راهی است که اولیا الهی به ما نشان دادند

فرمانده سپاه استان البرز گفت: شهید"علی تمامزاده" اولین و آخرین شهید مانیست و مسلمانان ایران اسلامی همیشه در صحنه حاضرند و به جنگ با دشمنان اسلام به پا می خیزند و ما با شهدا و امام حسین(ع) پیمان بستیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۷۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در مراسم وداع باشهید روحانی مدافع حرم"علی تمامزاده" که شامگاه دوشنبه درمسجد موسی بن جعفر(ع) فردیس برگزار شد اظهار داشت: ما باید ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی مظلومیت کشورهای عراق، یمن و سوریه را از دلایل حضور درجبهه نبرد با دشمن دانست و گفت: از آنجایی که الگوی ما مسلمانان امام علی(ع) است و ایشان به یاری رساندن به مظلوم تاکید بسیار داشتند، وظیفه مسلمانان این است که اگر ندای مظلومی را شنیدند پاسخ دهند.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: شهید"علی تمامزاده" اولین و آخرین شهید مانیست و مسلمانان ایران اسلامی همیشه در صحنه حاضرند و به جنگ با دشمنان اسلام به پا می خیزند و ما با شهدا و امام حسین(ع) پیمان بستیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی امریکا را سرمنشا تمام جنایات دانست و گفت: زمانی که امریکا مسلمانان را می کشد و آل سعود هم همکاری می کند به عنوان یک مسلمان با نظام سلطه می جنگیم چراکه امروز دین خدا به خطر افتاده و به امر مقام معظم رهبری در میدان جنگ حاضر می شویم.

سردار استاد حسینی ادامه داد: ما از شهادت نمی ترسیم و این راهی است که اولیا الهی به ما نشان داده اند و حون شهدایی همچون علی تمامزاده باید در رگ های جامعه جاری بوده و راهشان ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: ان شا الله با سقوط آل سعود جنایتکار و تمامی دشمنان اسلام شاهد آزادسازی کشورهای مظلوم باشیم و پرچم را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها