خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش خانه قرآن شهری و شش خانه قرآنی روستایی در این استان تاسیس شده است.
کد خبر: ۸۵۹۲۰۰۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمزه بابایی گفت: با تاسیس ۱۲ خانه قرآنی جدید در سال جاری، تعداد خانه های قرآنی درشهرستانهای هشت گانه این استان به ۱۳۳ مورد رسید.

وی اظهار داشت: همچنین در هفت ماهه نخست امسال ۴۳۹ گواهینامه برای شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و ۱۱۶ گواهینامه دوره تربیت معلم دربخش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای شرکت کنندگان در این دوره ها صادر شده است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: هم اکنون در شهرستانهای هشت گانه خراسان شمالی ۱۳۳ خانه قرآن شهری و روستایی درزمینه آموزش قران، قرائت، حفظ، مفاهیم و سایر بخش های قرآنی فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین در حال حاضر ۳۷ موسسه قرآنی در خراسان شمالی وجود دارد که ۳۰ موسسه دارای پروانه بوده و مراحل ثبتی آنان نیز به اتمام رسیده و هفت موسسه قرآنی نیز در حال تکمیل مراحل ثبت و گرفتن پروانه هستند.

بابایی بر افزایش و بهبود فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: ترویج و تبیین صحیح آموزه های قرآنی در جامعه بدون شک بخش اعظمی از مشکلات جامعه را رفع خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها