خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم با خانواده معظم شهید ابوالقاسم عبدالحی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۲۰۲۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در دیدار با خانواده معظم شهید ابوالقاسم عبدالحی، از شهدای دوران دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه " شهادت در راه اسلام، برای همه ما افتخار است . شهادت برای ما فیض عظیمی است " اظهار کرد: خانواده های معظم شهداء که در راه اسلام و انقلاب شهیدی تقدیم کرده اند، سعادت و توفیقی نصیبشان شده است که زندگی خود را حسینی و زینب گونه گذرانده اند.

وی خطاب به همسر شهید بیان نمود: شما با الگو گیری از صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، پیام رسان خون شهداء هستید و صبر و رنج هایی را که متحمل شده اید، ذخیره ای برای آخرت شماست.

همسر شهید ابوالقاسم عبدالحی نیز در این دیدار با بیان اینکه لیاقت این را دارم که همسر شهید هستم و به آن افتخار میکنم، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که پس از شهادت همسرم، حادث شد، با الگو گیری از عقیله بنی هاشم در مقابل مصیبت ها، صبر و استقامت کردم و به آن سختی ها و مشکلات افتخار میکنم.

وی در ادامه به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی شهید اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کسی بخواهد قدماً و قلماً در مقابل انقلاب اسلامی بایستد وبه این نظام، لطمه ای وارد کند، از آنان نخواهیم گذشت.

خاطر نشان میشود شهید ابوالقاسم عبدالحی در عملیات کربلا 5 منطقه شلمچه بر اثر ترکش خمپاره بر قلب ایشان به شهادت رسید و مزار مطهرش در گلزار شهدا علی بن جعفر(ع) می باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها