سرپرست فنی و حرفه‌ای اردبیل:

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور از 16 تا 21آبان ماه

برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور از 16 تا 21آبان ماه به طور هماهنگ در سراسر کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۶۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یونس ممی‌زاده، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی اردبیل اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان یکی از متولیان اصلی نظام آموزش مهارت و فناوری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست‌ها، اهداف و برنامه های مختلفی را دنبال می‌کند.

وی افزود: در همین راستا اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و نیز ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در کشور از ابزار کلیدی و زیر ساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌شمار می‌رود.

ممی‌زاده با اشاره به اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه‌ای بیان کرد: برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور از 16 تا 21آبان ماه به طور هماهنگ در سراسر کشور اجرا می‌شود که در استان اردبیل نیز در این زمینه هماهنگی‌ها انجام شده و طرح اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از جمله برنامه‌های جدید آموزش فنی و حرفه‌ای را برگزاری و اجرای دوره‌های بازار محور دانست و گفت: تثبیت اشتغال و بالا بردن کیفیت در این طرح با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح متقاضی در حین آموزش اقدام به تولید نیز می‌کند و سپس بازاریابی و فروش می‌کند، تصریح کرد: انتظار ما مشارکت کارگاه های آموزشی در اجرای این طرح است تا بتوانیم به نحو شایسته‌ای به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در این بازدید کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از مدیریت و تمامی همکاران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان گفت:‌ امیدواریم بتوانیم با کمک همدیگر و دیگر دستگاه‌های اجرایی گام‌های موثری را در امر آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برداریم.

ارسال نظرات