رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:
در سال 92 بودجه عمرانی استان اردبیل در حدود 40 میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال 93 به 450 میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۸۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، داوود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در گفتگویی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل متولی تهیه و تنظیم بودجه استانی است که امسال نیز مانند سال‌های گذشته بودجه استان‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به مجلس تقدیم می‌شود.

وی گفت: تدوین بودجه سال 95 در شهریورماه امسال ابلاغ شد که به محض دریافت به دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل جهت انجام کارهای لازم ارسال کردیم و نحوه تنظیم بودجه طرح‌های ملی و استانی مشخص شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه بودجه استان اردبیل به 2 بخش ملی و استانی تقسیم می‌شود، افزود: از پروژه های ملی استان اردبیل که سالانه برای آن‌ها بودجه اختصاص می یابد، می توان به راه‌آهن اردبیل، سد خدا آفرین، سد بفراجرد، سد گیوی، سد یامچی، فاضلاب‌های شهری، راه اصلی میانه – سرچم، آب‌رسانی مشگین‌شهر، سداحمد بیگلو، بیمارستان پارس‌آباد و طرح توسعه رودخانه بالهارود اشاره کرد.

شایقی تصریح کرد: در سال گذشته حدود 450 میلیارد تومان بودجه عمرانی استان اردبیل بوده است که تا پایان تیرماه سال 94، تمامی این اعتبارات به صورت صد درصدی جذب شد که 275 میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به سفر رئیس جمهور به اردبیل بود.

وی بیان کرد: در سال 92 بودجه عمرانی استان اردبیل در حدود 40 میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال 93 به 450 میلیارد تومان افزایش یافت.

ارسال نظرات