فرمانده سپاه پارس آباد در يادواره شهدا و زنان ايثارگر:

دشمن با تغییر رویکرد در ديدگاه مردم به ایران نفوذ مي كند

دشمن درصدد است تا با تغییر رویکرد در ديدگاه مردم به ایران نفوذ كند.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۱۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، یادواره شهدا و زنان ايثارگر با حضور فرمانده سپاه شهرستان، خانواده های شهدا، ایثارگر و خواهران بسیجی پارس آباد روز دوشنبه در محل دارالقرآن این شهرستان برگزار شد.

سرگرد "مطلب شاهي" فرمانده سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد در اين مراسم گفت: اقتدار و دستیابی به قدرت اول منطقه ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا، رشادتهای رزمندگان و ایثارگران بوده است.

وي با بيان اينكه امروز در عرصه های جهانی حضوري مقتدرانه و عزتمند داريم و همه اينها را مدیون افرادی هستیم که با دلاوری و جانفشانی خودشان امنیت و آزادی را به ما هدیه دادند، اظهار داشت: در كنار اين افتخارآفريني ها، حضور مؤثر زنان نيز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران باعث تداوم و استمرار این نظام الهی شده و همگام بودن آنها با مردان در عرصه های مختلف مبین این موضوع است.

شاهي با اشاره به اینکه ما به شهدای خودمان افتخار می‌کنیم، افزود: ما به برکت و کمک شهدا بوده که توانستیم افتخارات فراواني در زمينه ها و عرصه هاي مختلف کسب كرده و در عرصه های جهانی حضوري مقتدرانه و عزتمند داشته باشيم و اينها را مدیون افرادی هستیم که با دلاوری و جانفشانی خودشان امنیت و آزادی را به ما هدیه دادند.

وي ادامه داد: اکنون ایران در زمینه دفاعی، سیاسی و نظامی حرف اول منطقه را می زند چرا که این ابهت به برکت خونهای پاک شهیدان و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس بوده است.

شاهي در خصوص برگزاری چنین یادواره هایی خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه مراسم ها، می تواند گام ارزنده ای در راستای شناخت هر چه بهتر شخصیت و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای زن باشد.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در ادامه با اشاره به تغییر تاکتیک دشمنان از جنگ سخت به نرم علیه ملت ایران، با بیان اینکه یکی از کلید واژه‌های مقام معظم رهبری بحث نفوذ است، تصريح كرد: دشمن با نفوذ در رویکرد و دیدگاه مردم درصدد از بین بردن انقلاب اسلامي ايران است.

شاهي با اشاره به اینکه شهدا راه ایثار و شهادت را به ما نشان دادند، گفت: این فرهنگ در جامعه باید گسترش پیدا کند و به ارزش دینی و اسلامی تبدیل و به نسل جوان و نوجوان جامعه امروز منتقل شود تا راه نفوذ دشمن گرفته شود.

وي با بیان اینکه، جنگ نرم رسانه ای بر ضد جامعه ایرانی گسترده تر شده و ابعاد وسیعی پیدا کرده است، ادامه داد: شبکه های مبتذل و فارسي زبان بیشتر بر مسائل فرهنگی اجتماعی تکیه کرده است بطوری که دشمنان امروز بنيان خانواده را هدف قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد با اشاره به اجراي دوپلوي تحريم ها از سوي دشمنان نيز گفت: در حالي كه دشمن در حين اجراي مذاكرات شديدترين تحريم ها را بر عليه ملت ايران اعمال مي كرد اما همين دشمنان تا كنون ورود دخانيات، مواد مخدر، مشروبات الكلي، تجهيزات ماهواره و مبتذل و شبكه هايي اجتماعي همچون وايبر، تانگو، واتس آپ و ... را نه تنها براي ما تحريم نكرده اند بلكه در وارد شدن به كشور ما، نيز سر و دست مي شكنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار