آمریکا و همپیمانانش پس از فشار های اقتصادی و هجمه های فرهنگی؛ درصدد تغییر سبک زندگی اسلامی و از بین بردن بنیان خانواده ها است.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۲۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، امام جمعه کوثر اهداف خصمانه دشمن پس از تحریم های اقتصادی و فرهنگی را متذکر شد و اظهار کرد: دشمن با فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... راه تغییر سبک زندگی اسلامی را پیش گرفته است تا با طرق مختلف از جمله ماهواره ها و شبکه های اجتماعی بنیان خانواده ایرانیان را از بین ببرد.

وی چشم و هم چشمی بین خانواده ها و ... را از جمله نفوذ دشمن و تغییر سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: ترویج و پرورش چشم و هم چشمی امروزه راهکار جدید دشمنان برای فروپاشی سبک زندگی اسلامی است و در این خصوص همه اقشار جامعه با دید غربی و مغایر با سبک زندگی اسلامی در زندگی روز مره خود عمل می کنند؛ در حالی که فرصت برای جوانان از بین می رود.

خطیب جمعه کوثر خاطر نشان کرد: متاسفانه جوانانی که شوق ازدواج دارند با چشم و هم چشمی خانواده ها فرصتها را از دست می دهند و مطرح کردن بحث جهیزیه که اصلا مغایر با سبک زندگی اسلامی است آنان را از ازدواج دل سرد کرده و با مشکلات عدیده ای مواجه می کنند و در ادامه با این وجود جوانان از کلمه ازدواج هم هراس پیدا می کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امت اسلامی ایران همچنان پای ارزش ها و ارمانهای انقلابی خود پایبند بوده و هستند اظهار کرد: امروزه چشم همه دنیا به ایران دوخته شده است که آیا ایران اسلامی پس از آنکه از جنگ تحمیلی سرافراز بیرون آمد، فتنه های دشمنان را خنثی کرد و تحریم ها را در راستای توسعه و پیشرفت به فرصت تبدیل کرد؛ آیا همچنان پایبند ارمانهای انقلابی خود هستند یا از خود انفعال نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی اضافه کرد: بایستی هوشیار بود؛ چرا که هر لحظه از زمان که می گذرد دشمن خواهان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با طرق مختلف است و ما بایستی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که هر فرمایش ایشان فصل الخطاب امت اسلامی ایران است مثل همیشه فتنه ها و هجمه های آنها را خنثی کنیم و برای هر چه بیشتر توسعه فرهنگی و اقتصادی ایران اسلامی بکوشیم.

امام جمعه کوثر با بیان اینکه تاریخ زمان حضرت علی(ع) و 18 ماهه مختار امروزه در زمان ما تکرار می شود افزود: مقام معظم رهبری بیش از 70 بار کلمه نفوذ را متذکر شده اند؛ مبادا به درد اهل کوفه مبتلاشویم؛ چرا که امروزه ایران اسلامی بالاتر از ولایی بودن می خواهد که آن هم فدایی بودن است چه در عرصه های سیاسی و چه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی تا حصاری در برابر دشمن ایجاد شود.

ارسال نظرات