رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اساسی ترین و مهمترین مسائل در عملكرد كاركنان ناجا را تقوی و تقویت بصیرت دانست.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۴۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پنجمین دوره بصیرت فرماندهان و مدیران انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن كوثر این فرماندهی برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این دوره حجت الاسلام حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان طی سخنانی، تعالی رفتار كاركنان، افزایش رضایتمندی مردم، ارتقاء دانش و منش فرماندهان و کارکنان بر اساس آموزه‌های دینی و اعتقاد به خود باوری و عزت نفس و هوشمندی را، از جمله اهداف این دوره ، عنوان كرد.

وی گفت: در راستای ارتقاء سطح بینش سیاسی و دینی کارکنان و بصیرت افزایی فرماندهان و مسئولان ناجا ، دوره های بصیرت در مركز استان برگزار می شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه ، تخصصی شدن پلیس، آموزشهای مستمر، تعالی و استانداردسازی رفتار كاركنان و تشکیل دوره های بصیرت را، در راستای نیل به حقوق شهروندی، برشمرد.

وی اساسی ترین و مهمترین مسائل در عملكرد كاركنان ناجا را تقوی و تقویت بصیرت دانست و تأكید كرد: بصیرت باید مبتنی برسیره وخط مشی ولایت باشد.

حجت الاسلام حسینی" گفت: علاوه بر دورس تخصصی ، فوق برنامه های زیارت از اماکن متبرکه و دیدار با علمای عظام استان نیز برای فراگیران برنامه ریزی و اجرا می شود.

گفتنی است: دوره بصیرت استانی به مدت یك هفته و با حضور مدیران فرماندهی انتظامی استان برگزار می شود.

ارسال نظرات