مراسم بزرگداشت مقام بسیجی شهید ناصر نژادشاهبداغی در مسجد جامع سیرجان درحالی برگزار شد که مسئولین در این مراسم حاضر نشدند.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثاراله استان کرمان"مراسم بزرگداشت مقام بسیجی شهید ناصر نژادشاهبداغی در مسجد جامع با حضور خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور شهرستان سیرجان برگزار شد، که تنها تعداد اندکی از مسئولین در این مراسم حاضر شدند و مسئولین عالی رتبه شهرستان، ادارات و نهادهای دولتی حضور نداشتند.

این در حالی است، زمان و تاریخ برگزاری این مراسم قبلاً به مسئولین شهرستان سیرجان اطلاع داده شده بود و چندین بار در مراسم تشییع و تدفین شهید توسط مجری برنامه زمان و تاریخ برگزاری این مراسم اعلام شده بود، اما مسئولین در زمان اعلام‌ شده در این مراسم حضور نیافتند که عدم حضور آنها خانواده این شهید بزرگوار را بسیار آزرده خاطر کرد.

آیا جز این است که این مسندها و جایگاه های حقوقی  با خون هایی که برای حفظ این آب و خاک ریخته شده است به مسئولین و مدیران رسیده است، آیا مسئولین شهرستان به این موضوع واقف نیستند. آیا مسئولین سیرجانی با مدیران دیگر شهرستانها متفاوت هستند؟

متاسفانه چند مدتی است مسئولین شهرستان در مراسمات مختلف حضور اندکی داشته و برخی نیز اصلاً حضوری ندارند! این قضیه باعث گنگی بسیاری از شهروندان سیرجانی شده که چرا مسئولین نسبت به بعضی از مراسمات شهرستان بی توجه هستند که از جمله آن باید به مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال اشاره کرد که حضور کم رنگ مسئولین، این مراسم را به صورت یک تجمع برگزار نمود، در حالی که در دیگر شهرستان های استان با شکوه هر چه تمام تر و در قالب راهپیمایی برگزار گردید.

هر چند کسی انتظار ندارد همه مسئولین در همه مراسمات حضور داشته باشند و طبیعی است که هر فردی (چه مسئول و چه غیرمسئول) دارای مشکلات بوده و فرصت حضور در همه مراسمات را ندارد، اما اینکه یک مسئول در هیج مراسمی حضور پیدا نکند و یا در مراسمات مهم نباشد، جای ﺗﺄمل دارد.

از فرماندار سیرجان بعنوان مسئول ستاد برگزاری مراسمات شهرستان انتظار می رود نسبت به این قضیه بیشتر توجه کند و مسئولین را ملزم به حضور در مراسمات شهرستان نماید.

لازم به ذکر است با وجود این همه مسئول عالی رتبه در شهرستان و  ادارات و نهادهای دولتی، تنها ائمه جمعه شهرستان، اداره اوقاف، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج در مراسم این شهید والامقام حضور یافتند.

گفتنی است شهید ناصر نژادشاهبداغی از شهدای تازه تفحص شده استان کرمان است که دو روز پیش پس از ۳۲ سال دوری، به زادگاهش سیرجان بازگشت.

 

ارسال نظرات