مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم استان چهارمحال وبختیاری می‌توانند با اهدا نذورات نقدی خود در اربعين حسينی ميزبان زائران باشند.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۶۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسيج در استان چهارمحال وبختياری رحمت الله اروجی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار كرد: استان چهارمحال وبختياری يكی از نخستين استان‌هايی است كه به ايجاد موكب(حسينيه بين راهی)و پذيرايی از زائران نموده است.

وی افزود: در سال جاری برنامه‌ريزی‌های طرح در استان انجام پذيرفته است و هزينه هر وعده غذايی برای يك زائر 50 هزار ريال تعيين شده است كه هر فرد می‌تواند با پرداخت اين مبلغ ميزبان يكی از زائران حسينی باشند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان با اشاره به حضور 20 ميليون نفر در اربعين حسينی سال گذشته در كربلا، خاطرنشان كرد: اميدورايم در اين موكب كه 21 روز در مسير نجف_ كربلا عمود 285 برپا می‌شود ميزبان 200 هزار نفر از زائران باشيم و خدمت رسانی كنيم.

اروجی بيان كرد: در اين موكب 100 نفر از استان كار خدمت رسانی را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: این طرح به‌صورت مردم نهاد انجام می‌پذیرد و مردم ولایتمدار استان می‌توانند از سه طریق دریافت قبض کمک در خیمه های جمع آوری نذورات که در روز پنجشنه و جمعه 21 و 22 آبان ماه جمع‌آوری می‌گردد یا به شماره حساب 3336 بانک صادرات یا شماره کارت 6037691980002794 واریز نمایند.


ارسال نظرات