خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: در زمانی که شرایط برای انتقام از خباثت های آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آمده عده ای منفعل می خواهند کشور را از فاز انقلابی به فاز دیپلماتیک ببرند.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۰۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از اصفهان ،سردار غلامرضا سلیمانی در گردهمایی پیشکسوتان تبلیغات در دفاع مقدس گفت: ما باید متناسب با تهدیدات تبلیغات داشته باشیم در حال حاضر تبلیغات ما متناسب با عملیات روانی دشمن نیست و فاصله ی زیادی بین ما و آن ها وجود دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان تاکید کرد: از فروردین امسال مقام معظم رهبری بیش از 80 بار درباه نفوذ هشدار داده اند که این نشان می دهد نفوذ بر پیکره واحد انقلاب اسلامی نه تنها یک خطر جدی و یک عملیات پیچیده یواقعی است بلکه دشمن توانسته سرپل هایی را نیز به دست بیاورد.

وی افزود: ما در عرصه جنگ سخت و جنگ های امنیتی و نیابتی دشمن صهیونیستی را به سختی شکست داده ایم که خود آنها هم در عین برخی بلوف ها و رجز خوانی ها به این موضوع اقرار دارند اما در جنگ های فرهنگی و جنگ نرم که یکی از شاخه های مهمش نفوذ است علی رغم استعداد و توان کافی پیشروی خوبی نداشته ایم .

سلیمانی تشریح کرد: صهیونیسم جهانی دو نیروی بالقوه در آمریکا دارد که هر گاه لازم باشد از طریق جنگ بر اهداف خود در دنیا برسد جمهوری خواه ها و هرگاه بخواهد از طریق مذاکره به اهداف خود برسد دموکرات ها را روی کار می آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)هشدار داد:  وقتی اوباما روی کار آمد یک سناتور آمریکایی یک بسته به عنوان راهبرد را به او تحویل داد که این بسته از پنج مولفه تهدید نظامی،گسترش تحریم ها،استفاده از بلوا و آشوب ، انقلاب مخملی ومذاکره را در بر دارد.

وی افزود: نظام اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمن استراتژی نرمش قهرمانانه را پیش روی خود قرار داد و اکنون برجام به عنوان یک قانون با الزامات 9 گانه رهبری تصویب شده است .

وی با بیا اینکه : عده ای به دنبال برنامه ریزی برای استمرار مذاکره با امریکا هستندتاکید کرد: حضرت آقا هشدار داده اند باب مذاکره با آمریکا باید بسته شود.

فرمانده سپاه اصفهان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با مبنای مکتب عاشورا است و و اگر امری در مسائل فرهنگی برای ما ایمن سازی کرده همین مکتب عاشورا بوده است.

وی افزود: اما این دلیل نمی شود که دائما از کنجینه تمام ناشدنی عاشورا و دفاع مقدس حرف بزنیم اما خود بی تحرک بنشینیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نفوذ بدون فتح سرپل ها در دانشگاه ها و در افراد تصمیم گیر در نظام امکان پذیر نیست هشدار داد :چرا برخی افراد همان حرفهای رسانه های بیگانه را می زنند یکی از راه های حفظ وحدت جلوگیری از نفوذ دشمن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد در زمانی که شرایط برای انتقام از خباثت های صدساله  آمریکا و 70 ساله رژیم صهیونیستی به وجود آمده افرادی منفعل هستنند و می خواهند کشور را از فاز انقلابی به فاز دیپلماتیک ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها