معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: عده ای به دنبال ایجاد شک و تردید در استکبارستیزی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۰۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، صادقی در جمع بسیجیان شهرستان خرم آباد تصریح کرد: عده ای دیگر دنبال ایجاد شک و تردید در استکبار ستیزی هستند و میخواهند چهره ی زشت آمریکا رابه عنوان ناجی و کدخدا معرفی کنند.

وی با بیان اینکه بعد از توافق هسته ای عده ای به دنبال ارتباط با آمریکا هستند و این البته اقدام جدیدی نیست و در دولتهای گذشته نیز عده ای دنبال شکستن این تابو بودند افزود: آمریکا و غرب به خاطر ترس از ایران به دنبال حذف کردن ماهیت بین المللی جمهوری اسلامی هستند و در  واقع هدف آنها نیز منزوی کردن جمهوری اسلامی در معادلات رایج است به گونه ای که می خواهند ایران را همچون بحرین و عربستان منزوی کنند و در حد یک نظام که فقط پوسته ای از آن باقی بماند تنزل دهند.

 وی با اشاره به اینکه در بعضی از دولتها مخالفت با ارتباط با آمریکا محرز است ادامه داد: خود آمریکا و انگلیس در حال نقشه کشیدن برای برگشتن به ایران هستند.

معاون سیاسی سپاه افزود: در بحث اقدامات امنیتی هدف آمریکا این است که محور مقاومت جمهوری اسلامی فراموش و ایران در برابر آنها تسلیم شود و با این حال این این امر تنها با روی کار آمدن یک جریان غربگرا ممکن می شود.

صادقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار مرگ بر آمریکا گفت: افرادی که به دنبال حذف این شعار هستند بدانند که شعار مرگ بر آمریکا شعار علیه ملت آمریکا نیست بلکه بر شعار علیه سیاستهای این کشور است.

ارسال نظرات