رئیس اداره ورزش و جوانان مه ولات گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای دانش آموز مسابقه دو و میدانی با شرکت 50 دانش آموز شهرستان به مسافت 2 کیلومتر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۷۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

علی صارمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت شهدای دانش آموز، مسابقه دو و میدانی ۵۰ دانش آموز پسر شهرستان مه ولات در ۲ مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقه دو و میدانی به مسافت ۲ کیلومتر از فرمانداری تا گلزار شهدای شهر فیض آباد برگزار شد، افزود: سجاد افکری، امیرحسین عاشوری فر، سهراب وظیفه دان، امیرحسین زارع و حسین سعیدی در مقطع متوسطه اول و حمید موسوی، رضا ترکمن، امیرحسین کوثری، محمد امین جنگی و علیرضا فیوضی در مقطع متوسطه دوم مقامهای اول تا پنجم را کسب کردند.

این مقام مسئول از شرکت نفرات برتر هر گروه در مسابقات قهرمانی استان خراسان همزمان با هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقه دو ومیدانی به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری بنیاد شهید و آموزش و پرورش برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این مسابقه مسئولین و دانش آموزان شهرستان مه ولات ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، مزار شهدای شهر فیض آباد را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها