اولویت پرداخت تسهیلات با طرح های مشارکتی و دانش بنیان است.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۸۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش بسیج، اصغر نورالله زاده با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان از اولویت‌های همه کشورها و به خصوص کشورماست گفت: اولویت صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات با طرح های مشارکتی و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی متولی کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت خوشه ها و زنجیره های تولید است که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت می‌کند. در صورت تثبیت و پایداری مشاغل ایجاد شده و بازگشت سرمایه به چرخه وام می توان از افراد جویای کار حمایت کرد.

نورالله زاده با بیان اینکه در بیان دیگر برنامه های صندوق گفت: حمایت از جوانان و کارآفرینان و طرح ‌های اولویت دار متناسب با توسعه هر منطقه و حمایت از محصولات بازار محور را از دیگر برنامه های صندوق است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره ویژگی های یک طرح کارآفرین موفق بیان کرد: توجه به بخش های سه گانه راه اندازی تولید, طراحی و تحقیق و فروش از مواردی است که برای یک کسب و کار موفق است.

وی یکی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید را اجرای طرح هر روستا یک محصول ، هر خانه یک کارخانه دانست و گفت: هدفمان این است که اشتغالزایی را به روستاها برده و خانواده ها را از خدمات این صندوق بهره مند نماید.

نورالله زاده درباره تسهیلات کارآفرینی خرد گفت:یکی از سطوح بسیار مهم در حوزه کارآفرینی که در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی‌ها مغفول و یا در حد پرداخت وام به آن نگریسته می‌شود کارآفرینی در مقیاس خرد (تا ده نفر کارکن) و به لحاظ نیاز به سرمایه گذاری تا صد میلیون تومان وضع موجود است.
ارسال نظرات