خبرهای داغ:
با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه صورت گرفت؛

گردهمائی مسئولین فرهنگی و تبلیغات سپاه های استانی در قم

گردهمائی مسئولین فرهنگی و تبلیغات سپاه استان های تهران، قم، قزوین، سمنان و رده های سپاه مستقر در استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۹۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، گردهمائی مسئولین فرهنگی و تبلیغات سپاه استان های تهران، قم، قزوین، سمنان و رده های سپاه مستقر در استان قم با حضور سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در سالن جلسات شهید روحانی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این همایش طی سخنانی با بیان اینکه کار فرهنگی و تبلیغات کار بسیار پر اجر و ارزشی است، اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه شود بحث اقلیمی و بومی سازی باتوجه به شرایط هر منطقه و استان است.

وی ابراز کرد: در زمان دفاع مقدس کار فرهنگی و تبلیغات خیلی موثر و مهم بود و گاهی با یک تابلو در مسیر، روحیه مضاعف به رزمندگان داده می شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه مسئولین فرهنگی و تبلیغات مسئول حفظ آراء، افکار و عقاید کسانی اند که حافظ انقلاب هستند، افزود: چراکه با پخش اذان، قرآن و ادعیه، انسانها در کشورهای اسلامی احساس آرامش و امنیت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه کار بایستی جهادی باشد و باری به هر جهت نباشد، خاطرنشان کرد: نبایستی برای انجام هرکاری منتظر ابلاغ باشیم.

اکبری با بیان اینکه بایستی نگاهی عمیق نسبت به جامعه داشته باشیم، ادامه داد: اگر ما خواب باشیم دشمنان حتماً بیدار هستند و بر اعمال و افکار ننگین خود تأکید دارند.

وی افزود: در بخش فرهنگی بایستی مهاجم باشیم و فرهنگی- تبلیغات نباید جای خالی بگذارد که دشمنان آن جای خالی را پر کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه هر کاری می کنیم برای رضا خدا باشد، تصریح کرد: خوش به حال انسانی که علم و عملش را برای خدا خالص کند و حب و بغضش برای خدا باشد



ارسال نظرات