نماینده خلخال و کوثر در مجلس:

شهرستان خلخال قابلیت‌های بسیاری بالایی در حوزه ایجاد اشتغال دارد

با توجه به محرومیت‌های موجود در مناطق روستایی شهرستان خلخال انتظار می‌رود تا حمایت‌های صندوق کارآفرینی از توسعه و ایجاد کسب و کارهای کوچک و خرد در این روستاها افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۳۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در جلسه بررسی مشکلات کارآفرینان شهرستان خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری بالایی در حوزه ایجاد اشتغال داشته که باید تلاش و جدیت بر استفاده از این ظرفیت‌های در راستای توسعه اشتغال در منطقه باشد.

وی افزود: اغلب روستاهای شهرستان با توجه اینکه توانمندی و ظرفیت لازم را برای اجرای طرح‌های اشتغال دارند، باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گرفته و تلاش و جدیت بر این باشد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت های شاهد توسعه اجرای طرح‌های اشتغال در سطح روستاها باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای طرح‌های کارآفرینی در روستاهای دارای ظرفیت شهرستان خلخال بیان کرد: ماندگاری اهالی و ساکنان روستاها در این مناطق در گرو توسعه و رنق درآمدزایی برای این قشر بوده که اجرای طرح‌های اشتغال کوچک و خرد در این زمینه می تواند نقش موثری را ایفا کند.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: با توجه به محرومیت‌های موجود در مناطق روستایی شهرستان خلخال انتظار می‌رود تا حمایت‌های صندوق کارآفرینی از توسعه و ایجاد کسب و کارهای کوچک و خرد در این روستاها افزایش یابد تا از این طریق بتوانیم شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر این مناطق و به تبع آن شهرستان باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای خرد و کوچک گفت: این گونه حمایت‌ها زمینه‌ساز اشتغالزایی و درآمدزایی برای افراد و به حرکت در آمدن چرخ‌های اقتصادی کشور می‌شود که انتظار می‌رود این گونه اقدامات تداوم یابد.

ارسال نظرات