مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید کشور:

افزایش اعتبارات بسیاری از مشکلات در حوزه کسب و کار و اشتغال را از بین برده است

از نخستین مراحل تولید شامل تولید، تا بازاریابی و فروش محصول از فعالان این عرصه حمایت می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۵۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید کشور در جلسه بررسی مشکلات کارآفرینان شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خرد صندوق توسعه کارآفرینی تسهیلاتی را به مجریان این طرح‌ها ارائه می کند تا بتوانند واحدهای تولیدی خرد را راه‌اندازی کنند.

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید کشور از افزایش 70 درصدی اعتبارات اشتغال در سال 94 خبر داد و افزود:‌ افزایش اعتبارات در این حوزه بسیاری از مشکلات در حوزه کسب و کار و اشتغال را از بین برده و رونق و توسعه اشتغال را به دنبال دارد که امیدوارم بتوانیم شاهد این امر در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به طرح راهبرد صنعتی‌سازی روستاها بیان کرد: در صدد هستیم تا این طرح را با شعار هر روستا، یک محصول و هر خانه، یک کارخانه در سطح روستاها اجرا کنیم تا بتوانیم با حمایت مالی از این محصولات که دارای شاخصه‌های رقابتی هستند توسعه اشتغال را در این مناطق شاهد باشیم.

نورالله‌زاده با اشاره به حمایت مالی صندوق از کارآفرینان و فعالان اقتصادی تصریح کرد: از نخستین مراحل تولید شامل تولید، تا بازاریابی و فروش محصول از فعالان این عرصه حمایت می‌شود تا بتوانند با توسعه تولیدات و محصولات خود در زمینه توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید کشور گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده صندوق توسعه کارآفرینی از کسب و کارهای کوچک و خرد، شبکه بانکی از کسب و کارهای متوسط و صندوق توسعه ملی و بازار سرمایه پول نیز از کسب و کارهای بزرگ حمایت می کنند تا بتوان زمینه توسعه کشور را فراهم آورد.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک صندوق توسعه کارآفرینی به کارآفرینان و جوانان و مجریان طرح‌های اشتغال در ارتباط با توسعه منطقه با اعطای تسهیلات حمایت کرده و از تولیدات بازارمحور و محصول‌محور نیز بر حسب تقاضای بازار حمایت می‌کند.

ارسال نظرات