پیروزی آلومینیوم با تعویض های طلایی در هوای سرد اراک/پاس همدان نتوانست با بازی فیزیکی پیروز شود

در چار چوب هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم آلومینیم اراک روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) پذیرای تیم پاس همدان بود .
کد خبر: ۸۵۹۲۷۸۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
آلومینیوم که بازی  سنگینی مقابل پیکان صدرنشین در هفته گذشته و توقف این تیم را در خانه اش داشت برای کسب سه امتیاز پای به این میدان خانگی گذاشت .
از طرفی دیگر همدانی ها که در بازی قبل خود مقابل فولاد یزد در خانه به پیروزی رسیده بودند ، در برابر تیم آلومینیوم رده پنجمی حاضر شدند.

در نیمه اول این دیدار  ، هردو تیم به دنبال گل زنی بودند اما  دروازه ها هیچ یک  باز نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با  آغاز  نیمه دوم ،  بازی گرم تری به خود گرفت  و در دقیقه 58  یک موقعیت صد در صد گلزنی که با اشتباه سنگربان اراک اتفاق افتاد ، که شماره 17 همدانی ها قدر آن را ندانست و  به بالای دروازه زد.

تیم پاس همدان در دقایق 69 ، 70  و 73 باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار هم توپ ها یکی پس از دیگری به بیرون زده می شد.

تیم پاس نسبت به تیم آلومینیوم بازی زیباتری از خود نشان داد ، اما کاری از پیش نبردند تا که در دقیقه 90 مسابقه جواد مولایی که در نیمه دوم به جای قریشی وارد زمین شده بود از پشت محوطه جریمه با یک شوت سرکش قفل دروازه پاس همدان را باز کرد.

این پایان کار نبود تا  عماد میرجوان در دقیقه 94 با سانتر از جناه چپ با یک ضربه سر زیبا  دروازه  پاس را  فرو  ریخت.

همدانی ها همچنان به دنبال گلزنی در این دیدار بودند که آرمان رمضانی در دقیقه 95 که با اشتباه داور مسابقه که توپ از خط عرضی دروازه عبور کرده بود، یکی از گل های خورده را جبران کند اما نتوانست از شکست در مقابل آلومینیوم عبور کند.

آلومینیوم با این برد ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه پنجم خود را حفظ کرد.

آلومینیوم هفته آینده مهمان مس کرمان، تیم چهارم جدول خواهد رفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار