با هدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران خلخال در محل مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۳۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با هدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه محفل انس و مودت با حضور 250 نفر از خانواده معظم بازنشستگان سپاه به اتفاق مسئولین سپاه شهرستان خلخال در محل مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی ضمن تقدیر از زحمات بازنشستگان سپاه ناحیه خلخال در هشت سال دفاع مقدس و طول خدمت آن عزیزان گفت: باید تلاش شود که بازنشستگان در پیخ خم فعالیت های روزمره فراموش نشود و به عنوان تجربه های مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگوهای پایداری مطرح باشند.

فرمانده سپاه خلخال اهانت وتوهین تولیدکنندگان برنامه فیتیله را محکوم و گفت: حواسمان باشد که دشمن در پی سو استفاده از موضوع اختلاف اقلیت ها و مذاهب و گرایشات در ایران است و انتشار برخی از عکس ها و تصاویر شورش و اغتشاشات نامربوط از چند روز گذشته در رسانه های غربی نشان از فعالیت استکبار برای اختلاف بین مذاهب و اقوام ایرانی است.

وی تاکید کرد: آذری زبان ها همیشه درخدمت اسلام وانقلاب بوده و اجازه نخواهند داد که دشمنان با طرح مسائل مختلف اختلافی با بحران سازی در منطقه به هدف خود دست یابند.

کریمی دامن زدن به هر گونه اختلاف در وضعیت کنونی کشور را مناسب ندانست و گفت: دشمن با تفرقه افکنی مقاصد خود را دنبال می کند و ملت ایران بداند تنها چیزی که موفقیت کشورمان در برابراستکبار را در هشت سال دفاع مقدس و 37 سال جنگ سخت، نرم ونیمه نرم محافظت کرده است وحدت بین اقوام و مردم ایران بوده است.

فرمانده سپاه خلخال به نگرانی رهبر معظم انقلاب و پروژه نفوذ دشمن اشاره کردو گفت: دشمن با پروژه نفوذ قصد براندازی نظام را دارد و بازنشستگان سپاه و بسیجیان حافظ انقلاب و دستاورد های نظام هستند و این اصول همچنان ادامه خواهد یافت.

پخش کلیپ - پذیرایی با غذای گرم واهدای جوائز به برندگان مسابقات فرهنگی واجتماعی خانواده های بازنشستگان سپاه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم گرم محفل انس و مودت بازنشستگان بود.

ارسال نظرات