دومین اعزام دختران دانش آموز به کربلای ایران از سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر

دومین اعزام دختران دانش آموز به کربلای ایران از سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهرانجام شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۳۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سرهنگ قدرت الله رازینی در این مراسم اظهار داشت: تبیین راه و روش زندگی شهدا راهگشای رفع مشکلات جامعه امروز است.

وی افزود: راهیان نور حرکتی ارزشمند و مهم است که در مسیر ادامه انقلاب قرار دارد و راهی مفید برای تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب میشود.
 فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر تصریح کرد: این اردوها فرصتی برای نمایش بخش بسیار کوچکی از رشادت های فرزندان این آب وخاک در هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان استکباری و قسم خورده برای نابود نمودن انقلاب اسلامی ایران ، رقم خورد.
وی با بیان اینکه درک عمیق از رشادت ها وجان فشانی های رزمندگان میتواند درسهای مفید زیادی به نسلهای امروز انتقال دهد، گفت : شهدای ایران اسلامی با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت و غیرت در جامعه اسلامی حفظ شود و ما وظیفه داریم همواره التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم و تلاش کنیم تا غیرت و شجاعت شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود و آسیبهای اجتماعی رو به افزایش نرود.
سرهنگ رازینی در پایان خاطر نشان کرد : تا شهدا در دلهای مردم ایران اسلامی زنده هستند ، ارزشهای والای انقلابی نیز پا برجا خواهند ماند.



خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار