در سال جاری یک میلیارد و 400 میلیون تومان به طرح های اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته که ضمن معرفی به بانکهای عامل برای 40 نفر نیز اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۰۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

سرگرد پاسدار علی اشرفی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج از کوثر، کل اعتبار اختصاص یافته در راستای احیای اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی سپاه کوثر را یک میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که امروزه تنها راه حل برون رفت از توطئه ها و تحریم های دشمن است، اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان در سال جاری به بسیج سازندگی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته در دو بخش صنایع تبدیلی ( خرید دستگاه های صنعتی و ...) و عرصه های 12 گانه ( زنبور داری - شیلات - پرورش قارچ و ...) تقسیم می شود که تا به این تاریخ 150 میلیون تومان از اعتبار مذکور به صنایع تولیدی و 650 میلیون تومان هم به عرصه های 12 گانه در شهرستان کوثر اختصاص یافته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه وامهای اقتصاد مقاومتی حتی در داخل خانه برای بانوان کوثری هم شامل می شود افزود: وامهای اقتصاد مقاومتی را می توان در خانه برای بانوانی که خانه دار هستند اختصاص داد و چرخه توسعه و پیشرفت را که همانا دغدغه امروزه مقام معظم رهبری است را در هر برهه از زمان محیا ساخت.
سرگرد پاسدار اشرفی با اشاره به معرفی 40 نفر از متقاضیان وامهای اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل خاطر نشان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری 40 نفر از شهروندان کوثری برای اخذ 800 میلیون وام اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی اجرایی ساختن بیش از 15 طرح اقتصاد مقاومتی در 6 ماهه اول سال جاری را عنوان کرد و گفت: در 6 ماه گذشته سال 94 بیش از 15 طرح اقتصاد مقاومتی در عرصه های 6 گانه و صنایع تولیدی توسط متقاضیان وامهای اقتصاد مقاومتی در شهر و روستاها اجرایی شده است که انتظار می رود در همین راستا اقدامات ارزشمندی از سوی بسیجیان و دیگر متقاضیان وامهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان صورت گیرد.

ارسال نظرات