کاروان راهیان نور دانش آموزی اصلاندوز عازم مناطق جنگی در شمال غرب کشور شد.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۱۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، کاروان راهیان نور اصلاندوز بمنظور ارتقای سطح دانش و آگاهی های دینی جوانان و نوجوانان و آموزش عملی ویژه درس آمادگی دفاعی با بدرقه امام جمعه اصلاندوز،بخشدار، رییس آموزش و پرورش،کارکنان سپاه و جمعی از مسئولان منطقه به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز ضمن تقدیر و تشکّر از همکاری و مساعد ت همه مسئولان بخصوص آموزش و پرورش گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین میرنجات سردارپور هدف از برگزاری این اردو را تبیین و ترویج تفکر فرهنگ بسیجی، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس اعلام کرد و افزود:فراگیری فنون و روش های جنگ نرم و آموزش عملی ویژه درس آمادگی دفاعی از دیگر اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی است.

گفتنی است تعداد 130 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم در قالب سه دستگاه اتوبوس در مدت دو روز از مناطق عملیاتی مهاباد و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد.

شهر اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان است.

ارسال نظرات