سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دهستان ریگ گفت:امروز هر نعمتی در كشور داریم به بركت شهیدان است.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۱۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دهستان ریگ در حسینیه روستای چمن بید، شهیدان را كسانی خواند كه كه از همه هستی خویش گذشتند و جان خود را تقدیم انقلاب كردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی با اشاره به رشادت های شهدای لردگان و منطقه ریگ در هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: راه ما راه شهداست و هیچ راهی به جز این راه نمی تواند ما را موفق بدارد.

وی با تأكید بر نقش بصیرت در تشخیص راه حق از باطل، به چرایی رخ دادن فاجعه كربلا اشاره كرد و گفت: در كربلا چه گذشت، آیا شخصی مثل شمر از جایگاه اهل بیت(علیه السلام) اطلاع نداشت؟، همین شمر در جنگ صفین جانباز جنگ بود؛ اما در كربلا سر از تن امام حسین (علیه السلام) جدا كرد.

موسوی، تأکید کرد: وقتی انحراف فكری به وجود آمد دیگر نمی توان كاری كرد؛ لذا كار به جایی رسید كه به زعم خودشان برای قربةً الی الله به روی نوه ی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) شمشیر كشیدند.

لازم به ذكر است: یادواره شهدای دهستان ریگ (از توابع لردگان) هر ساله به همت خانواده معظم شهدای این دهستان برگزار می گردد.

به گزارش بسیج؛ دهستان ريگ از توابع شهرستان لردگان و در فاصله 25 کيلومتري شهر لردگان و 165 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده و 17 شهيد گلگون کفن تقديم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات