خبرهای داغ:
118 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم از مدارس شهرستان سربیشه به کربلای ایران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۴۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ اردونی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در مراسم بدرقه 118 دانش آموز دختر شهرستان سربیشه به راهیان نور که در محل مدرسه کاردانش الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: 70 درصد فرماندهان دفاع مقدس افراد بین 19 تا 24 سال را تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، پاسداران این انقلاب هستید که باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما در جنگ انقلاب خود را به جهانیان صادر کردیم گفت: بعد از انقلاب غربی ها فهمیدند که نمی توانند با ادبیات تهدید با ملت ایران صحبت کنند و این تاکتیک اثری ندارد.

اردونی خاطر نشان کرد : تمام دنیا و ابرقدرت های جهان در مقابل ایران ایستاده اند و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای این انقلاب است.

گفتنی است این دانش آموزان که در قالب سه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند و در طول سفرشان از مناطق اروند کنار، مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، دهلاویه و هویزه دیدن خواهند کرد.

شایان ذکر است، از جمله برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده در این سفر معنوی می توان به قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل و ندبه و زیارت امین الله اشاره کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها