مرحله دوم اعزام بسیج دانش آموزی استان مازندران با اعزام پانصد و هفده دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۴۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،محمد بلباسی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج مازندران گفت:517دانش آموز مازندرانی از شهرستان های گلوگاه ، بهشهر و نکا در قالب 12 اتوبوس راهی سرزمین های نور در جنوب کشور گردیدند.
 
وی با اشاره به اینکه مدت اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان چهار روز به طور می انجامد، افزود: دانش‌آموزان در این مدت از یادمان‌های اروند کنار، نهرخین، شلمچه، هویزه و پادگان شهید محمود وند بازدید کرده و  در خرمشهر اسکان داده می‌شوند؛ همچنین در این اردوها برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
 
بلباسی خاطر نشان کرد: این کاروان را روحانی، راوی و مداح همراهی می‌کند و برای حفظ سلامت دانش آموزان دختر حاضر در این کاروان، یک دستگاه آمبولانس نیز به همراه آن‌ها اعزام می‌شود تا اعزام دختران بسیجی نکا برای سال 94 تکمیل شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا هدف از اعزام به راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال روحیه دوران دفاع مقدس به نسل جدید بیان و خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد فراموش نشدن دوران دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم دشمن توسط سپاه و بسیج انجام می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات