مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه :
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کرمانشاه گفت: نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان بمدت 27 شب ویژه کاروان های راهیان نور دانش آموزی اجرا شده است که تا به امروز 35 هزار دانش آموز از این برنامه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۵۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو گفت: 310 نفر از دانش آموزان  در قالب 7 اتوبوس در طی یک روز از یادمان شهدای مرصاد ، بازی دراز، شهید بهشتی و پادگان ابوذر بازدید کردند.
 
این مسئول از اعزام خادمین الشهدا به محل های اسکان دانش آموزان خبر داد و افزود: برای خدمت رسانی بیشتر به دانش آموزان عزیز و همچنین انجام کارهای فرهنگی  و استقبال و بدرقه دانش آموزان،خادمین الشهدا بصورت گروههای 10 نفری به محل اسکان دانش آموزان اعزام می شوند.
 
وی افزود: مناطق عملیاتی استان کرمانشاه همزمان میزبان دانش آموزان سایر استانها از جمله همدان و تهران  نیز است  که بطور روزانه 2 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی این استان بازدید می کنند.
 
سرهنگ یوسفی راد ادامه داد: نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان بمدت 27 شب ویژه کاروان های راهیان نور دانش آموزی اجرا شده است که تا کنون بیش از 35 هزار دانش آموز از این نمایش بازدید کرده اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات