خبرهای داغ:
رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی:

عدم سازگاری برخی اقدامات حوزه اقتصاد با اقتصاد مقاومتی

رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی گفت: برخی اقدامات با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سازگار نیست که لازم است بسیج در برخی جاها وارد شود و باید جایگاه بسیج را در سطح کلان توسعه مشخص کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۵۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد حسین رخشانی در جمع مربیان طرح تسهیل گری همگام با کشاورز اظهارداشت: کشاورزان ما توانمند هستند اما سیاست‌های ما کارآمد نیست.

رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی گفت: جهاد کشاورزی نیروهای توانمندی دارد که مشکلات را درک می‌کنند اما نمی‌توانند در جهت حل مشکلی اقدام کنند که این به دلیل برخی قوانین و یا دیدگاه‌های افراد است که باید این موارد را تغییر داد.

وی تأکید کرد: برخی اقدامات با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سازگار نیست که لازم است بسیج در برخی جاها وارد شود و باید جایگاه بسیج را در سطح کلان توسعه مشخص کرد.

رخشانی بیان کرد: تخصیص منابع و استفاده بهینه در بخش کشاورزی باید از سوی سازمان بسیج مهندسین صورت گیرد.

وی عنوان کرد: برخی استراتژی‌هایی که در کشور انجام می شود برای کل کشور قابلیت اجرا دارد اما برخی ندارد.

رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه باید بعضی از استراتژی‌هایی که در کل کشور قابلیت اجرا دارد، در استان‌ها بومی‌سازی شود، افزود: مشارکت همه بخش ها کمک به میزان خطاها در بخش کشاورزی را کم می کند.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی، میزان خطا وجود دارد، عنوان کرد: اولین حرکت اینکه خطاهایی که در بخش کشاورزی به حداقل برسد این است که بستری فراهم شود که این موارد کمتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها