خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی تاکید کرد:

لزوم بهره گیری علمی از شبکه ارتباطی قوی بسیج در بخش کشاورزی

رئیس شورای عالی بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی گفت: می توان با مطالعات و خلاقیت ها از شبکه ارتباطی قوی بسیج در بخش کشاورزی با همکاری سازمانهای مربوطه برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۷۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، کوروش روستا در جلسه بسیج مهندسین کشاورزی استان در جمع مربیان و مسئولین این قشر اظهارداشت: پتانسیل بسیج به خوبی در بخش کشاورزی استفاده نمی شود.

رئیس شورای عالی بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ما امروزه در بخش کشاورزی اگر به جلو حرکت نکنیم به عقب بر خواهیم گشت و این برای کشور خوب نیست.

وی با بیان اینکه ما در بخش های اقتصادی، اجتماعی پتانسیل خوبی در استان داریم، گفت: اینکه در سیاست گذاری های استان بیان می شود ما آب را از جنوب یا شمال به استان بیاوریم؛ خوب نیست.

روستا عنوان کرد: باید در کارگروه آب تاکید بر روان آب های سطح چشمه ها وآب های زیر زمینی و حل کردن مسئله آب در داخل استان است.

وی با بیان اینکه جایگاه بسیج در چرخه تولید مشخص نیست افزود: هسته های فلاحین یک حرکت خوب برای اینکه کشاورزان را توانمند می کند است ولی در مسائل خرد تاثیر گذار می باشد.

وی با بیان اینکه در سیاست گذاری های استان جایی برای منابع بسیج داشته باشیم، عنوان کرد: دانشگاه ها، سازمانهای کشاورزی می توانند بودجه ای در اختیار بسیج قرار دهند.

روستا با بیان اینکه شبکه ارتباطی قوی بسیج در بخش کشاورزی می تواند با همکاری سازمانهای مربوطه ایجاد شود، عنوان کرد: بحث های مطالعاتی، ابتکاری و خلاقیت ها در بخش کشاورزی استان وجود دارد ولی علمی نیست و این ابتکارات در قالب علم نیامده و با اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها