فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان:

فساد اداری و تاخیر در رسیدگی به امور مردم مهمترین منکرات در ادارات می‌باشد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریمان گفت: فساد اداری، کار مردم را به امروز و فردا انداختن و درست انجام ندادن کار‌ها، مهمترین منکرات در ادارات می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۶۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار حسین شمس در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریمان گفت: فساد اداری، کار مردم را به امروز و فردا انداختن و درست انجام ندادن یا غلط انجام دادن کارها، مهمترین منکرات در ادارت می‌باشد و اقامه نماز جماعت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، حجاب اسلامی، رسیدگی به امورات مردم، خوش اخلاقی و تقویت روحیه امید و دادن انگیزه کاری به کارکنان از جمله مهمترین معروف ها می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج که تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر دارد، بیان داشت: مقام معظم رهبری در اوایل سال جاری در حرم مطهر آقا علی بی موسی الرضا (ع) بیاناتی داشتند و اشاره کردند که اگر ملت های مسلمان می خواهند نصرت الهی شامل حال آنها شود می‌بایست به چهار مولفه اساسی امر به معروف و نهی از منکر، نماز و زکات اهتمام جدی داشته باشند و همچنین ایشان در سخنان خود آن چیزی که موجب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمتربن منکر و آن چیزی است که باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود مهمترین معروف دانستند.

وی با اشاره به اهداف و فلسفه قیام امام حسین (ع) افزود: فلسفه و رسالت تمامی انبیاء همین امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ظلم و ستم است و در انقلاب اسلامی ایران که نشات گرفته از قیام آقا عبداالله الحسین (ع) می باشد، مسئله امر به معروف و نهی از منکر است از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان با اشاره به بحث نفوذ دشمنان از جمله نفوذ فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: مسئولین دارای ماموریت های مختلفی می باشند، اما همه در بعضی از ماموریت ها مشترک می‌باشند که مهمترین آن توجه به مردم و رسیدگی به امور مردم و دیگری حرکت کردن بر اساس اصول نظام می باشد.

در پایان این جلسه دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از همه ادارات خواست که شورای امر به معروف و نهی از منکر را به روز و فعال نمایند، جلسات ماهانه برگزارشود و در آینده نزدیک در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که مختص ادارت برگزار خواهد شد حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها