مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

برای آسفالت جاده‌هایی که نیاز به روکش دارند برنامه ویژه‌ای داریم

بیمارستان در حال احداث پارس آباد هم اکنون بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۶۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: شرایط کنونی بودجه‌ای کشور ایجاب می کند تا از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه راه و شهرسازی در استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به قابلیت‌های متعدد شهرستان پارس‌آباد برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه بیان کرد: شهرستان پارس‌آباد ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد و با استفاده از توان مالی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان گام‌های مهمی در توسعه و آبادانی بیشتر این خطه زرخیز برداشت.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل بیمارستان پارس آباد از نیازهای مهم و حیاتی پارس‌آباد است، افزود: بیمارستان در حال احداث پارس آباد هم اکنون بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اولویت نخست راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد- سه راهی سربند است که قسمت نخست آن به طول 4 کیلومتر اجرا شده و 4 کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

محبت‌خواه با اشاره به بهسازی و لکه گیری 5 کیلومتر از راه روستایی عربلو-حاج عوض تصریح کرد: ارتقای مشخصات این راه روستایی به جاده فرعی به طول 32 کیلومتر جزو اولویت‌های راه و شهرسازی در شهرستان پارس‌آباد است که راه ارتباطی 22 روستای پرجمعیت را تشکیل می‌دهد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز عملیات ارتقای آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: برای آسفالت جاده‌هایی که نیاز به روکش دارند برنامه ویژه‌ای داریم و تمام تلاش خود را برای ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان به کار خواهیم بست.

وی در مورد شهرک مسکن مهر پارس آباد نیز بیان کرد: خوشبختانه مسکن مهر در این شهرستان پیشرفت خوبی داشته و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز در زمینه آماده‌سازی و محوطه‌سازی و تسطیح کمک تعاونی‌های دست‌اندرکار خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار