آذین در گفتگو با بسیج مطرح کرد

نقش تفکر بسیجی در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی

نماینده رفسنجان در مجلس گفت: تفکر بسیجی نگاهش خدمت به خلق و مردم است نه منافع شخصی،ابتدا منافع ملی در نظر گرفته می شود،یکی از چیزهایی که در این سال ها کشور را دچار مشکل کرده است نگاه افراد به منفعت شخصی و جناحی است.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۰۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

حسین آذین نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اظهار کرد:مهمتر از ورود بسیج به اقتصاد،تفکر بسیجی است که اهمیت دارد، در بحث اقتصاد مقاومتی تفکر بسیجی است که می تواند اقدامات و راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب فرموند عملیاتی شود.

وی افزود:تکفر بسیجی یک نگاه به درون است،اگر همین الان درب های کشور باز شود و حتی پول به اندازه کافی وارد اقتصاد ما شود، شاید اقتصاد ما پنج درصد هم تکان نخورد،چرا که مشکلات ما ساختاری است و برای اصلاح آنها راهی بجز روی آوردن به اقتصاد مقاومتی نداریم،برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی این تفکر بسیجی که می تواند در همه اقشار و طبقات باشد نقش آفرین باشد.

آذین تاکید کرد:تکفر بسیجی نگاهش خدمت به خلق و مردم است نه منافع شخصی،ابتدا منافع ملی در نظر گرفته می شود،یکی از چیزهایی که در این سال ها کشور را دچار مشکل کرده است نگاه افراد به منفعت شخصی و جناحی است.تفکر بسیجی می گوید که من حاضرم فدای دیگران شود و منافع ملی را در نظر بگیرم.

وی گفت:فشارهای مختلفی که بر ما وارد می شود که از این راه رفته بازگردیم و دچار آسیب شویم،برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد این تفکر بسیجی است که می تواند کمک کند.اگر ما بند بند اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیریم در موضوعی مانند اصلاح سبک زندگی بسیج قبلا این راه را رفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار