حاجی دلیگانی در گفتگو با بسیج:

بسیج می تواند بسترساز اقتصاد مقاومتی باشد

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیج یک مجموعه و جریانی جاری هست که بسیج سازندگی است که می تواند بسترساز اقتصاد مقاومتی هم قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اظهار کرد: نقش بسیج در همه عرصه ها نقش تعیین کننده برای کشور و انقلاب اسلامی بوده،در دوران دفاع مقدس اگر بسیج نبود ما قطعا شکست خورده بودیم، قطعا کشورما تجزیه شده بود،اما با وجود لشکر مخلص خدا یعنی بسیجیان این اتفاق نیفتاد و ما پیروز شدیم.

وی افزود:در دورانی که جریان های معاند داخلی که از طرف استکبار جهانی حمایت می شدند و اقدامات تروریستی انجام می دادند،در آن ایام هم بسیج پیشتاز بود و جلوی آنها را توانست بگیرد، در دوران جنگ نرم هم باز آنجایی که بسیجیان همت کردند و به صحنه آمدند و آنجایی که ضرورت داشت وارد شدند،به حمدلله نقش بسیج تعیین کننده بود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد:نقش بسیج در فضای مجازی و اقدامات خوبی که تفکر بسیجی در این راستا می تواند انجام دهد بسیار برای انقلاب و استمرار نظام اسلامی با برکت هست.

وی گفت:در بسیج یک مجموعه و جریانی جاری هست که بسیج سازندگی است که می تواند بستر ساز اقتصاد مقاومتی هم قرار بگیرد ،چرا که ما بارها و بارها از مقام معظم رهبری شنیدیم و خودمان هم ایمان داریم که تنها راه رفع مشکلات اقتصادی امروز جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی است،توجه به سیاست های بیست وچهارگانه ای هست که توسط آقا ابلاغ شده است و چه کسی سزاوارتر از بسیج که بتواند این حرکت را سازمان و سامان بدهد،به نحوی که باعث بالندگی کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار