پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد

مراسم نهضت بصیرت افزایی با حضور جناب آقای نظری مسئول سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، کارکنان پایور و بسیجیان در سپاه محلات برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۱۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
نظری گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی که بر پایه مکتب امام حسین (ع) می باشد پیروز شده است ملت ایران با استکبار جهانی درگیر می باشد، و این درگیری پایان ندارد.
آمریکا زمانی دست از این این انقلاب بر میدارد که ایران نوکر او باشد و در استکبار جهانی حضم شود.
وی افزود: دشمن در دهه اول انقلاب از جنگهای سخت نظیر ترور، گروه خلق، مسائل قومیتی و ... وارد شد و در نهایت جنگ تحمیلی را به راه انداختند.
نظری ادامه داد: غرب به این نتیجه رسید که با چنین مسائلی نمیتوان ایران را به زانو درآورد، در نتیجه غرب به این نتیجه رسیده است که میتوان از طریق تعامل و دوستی با ایران جلو اید و برنامه خود را در ایران پیاده سازد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه رهبری بصیرانه و هوشمندانه مراقب منافع ملی و حفظ ارزش ها هستند و همچنین جمله معروف بنیان گذار انقلاب درباره لزوم حمایت از ولی فقیه که می فرماید: (پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد) گفت: باید در مسیر همواره مطیع امر رهبری باشیم تا دچار اشتباه و گمراهی نشویم.
نظری بیان کرد: غرب دو هدف را دنبال میکند:
 1- محاصره  کردن  کامل جمهوری در منطقه و کوتاه کردن دست ایران از نفوذ به کشورها، (غافل از اینکه به گفته رهبری نفوذ اسلام و حق خواهی در درون افراد جامعه به صورت خودجوش شکل می گیرد و این یک امر الهی است)
2- هدف نفوذ به ایران، که در این مورد هم باتوجه به راهنمایی های رهبری قطعا در جلوگیری از نفوذ دشمن موفق خواهیم بود.
وی افزوذ : از سال 92 غرب متوجه شده است باید مدل براندازی انقلاب را عوض کرد.همچنین به بهانه برجام دست خود را برای دوستی و نفوذ به ایران دراز کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار