مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: مدل توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دولت زمینه ساز نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۴۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، گودرزی امروز در جشنواره برترین های جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی که در مرکز عقیدتی نیروی دریایی سپاه در مشهد برگزار شد بیان داشت: مهار ایران و اسلام، تامین امنیت اسرائیل و کسب نفت و منافع اقتصادی منطقه هدفی است که امریکا در منطقه آن را دنبال می‌کند و برای رسیدن به این سه هدف معتقد است که باید حضور و نفوذ دائمی در منطقه داشته باشد تا بتواند قدرت‌های بزرگ در منطقه را تجزیه کند.

وی تداوم بحران در منطقه را یکی از راهبرد‌های کلان امریکا دانست و افزود: آنان برای رسیدن به راهبرد اقدام به تشکیل گروه تروریستی زده اند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند و از طرفی ژست مبارزه با تروریست را می‌گیرند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور هدف نهایی امریکا از ایجاد جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه را فرسایش قدرت ایران عنوان کرد.

وی یکی از شگرد‌های امریکا برای نفوذ به داخل کشور را دیپلماسی عمومی و تمرکز بر روی افکارمردم و جوانان ایران دانست.

گودرزی اشاره داشت: امریکا این سه نکته را در بحث نفوذ دنبال می‌کند اول اینکه درصدد ایجاد اختلال در نظام محاسباتی مسئولین و ایجاد تصورات غلط در انان است؛ دوم درصدد است تا مردم را به اشتباه بیندازد و به انان القا کند که مذاکره با امریکا راه حل مشکلات کشور است و سوم می‌خواهد تا جریان روشنفکری را در عرصه فیلم، کتاب، موسیقی ، هنر و تولیدات فرهنگی برجسته کند.

وی با اشاره به تغییر شگرد امریکا در ایجاد گسست رابطه ملت و رهبر دینمدار ایران افزود برای خراب کردن این پیوند باید مدل دینداری را عوض کرد بطوریکه درصدد ترویج دین حداقلی و فقاهت سکولاری و سنتی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اشاره داشت: اوباما در سخنرانی خود در دانشگاه امریکن می‌گوید من برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نمی توانم نه حمله نظامی کنم و نه فشار اقتصادی به انان تحمیل کنم من فقط می‌خواهم با توافق به این هدف خود برسم ولی کسانی در کشور پیدا می‌شوند که می‌گویند تنش با امریکا دیگر تمام شده است و ما باید دست از شعار مرگ بر امریکا برداریم و با این کشور توافق کنیم.

گودرزی به تقویت جریان اصلاحات و فتنه در راستای زاویه با انقلاب و نظام توسط دشمن جهت نفوذ اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: مدل توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دولت به گونه ای است که بستر نفوذ دشمن را فراهم می‌کند.

وی در پایان خواستار تدوین برنامه‌های عملیاتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن توسط بسیج دانشجویی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها