خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: هدف آمریکا و سران کاخ سفید وابسته کردن و از بین بردن استقلال اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۴۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از ورود کالاهای آمریکایی به داخل کشور افزود: با توجه به سابقه آمریکایی ها آنها بدنبال تامین منافع خود هستند و به چیز دیگری فکر نمی کنند.
وی اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکرات مختلف بدنبال این هستند تا کالاهای خود را با قیمت گزاف به ایران وارد کنند و از این راه سود کلانی بدست بیاورند و همان برنامه ای را که در زمان رژیم طاغوت انجام داده اند این بار نیز در کشور پیاده کنند.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: همچنین آنها بدنبال این هستند تا با وابستگی کشورمان هرگاه خواستند نظام اسلامی را تحریم کنند تا به منافع خود دست یابند.
حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه سران کاخ سفید بدنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی به داخل کشور هستند تا از این راه فرهنگ ما را تغییر دهند اظهار کرد: آمریکایی ها علاوه بر اینکه قصد دارند فرهنگ خود را وارد کشور کنند به فکر ایجاد و تقویت لانه جاسوسی خود در نظام اسلامی هستند.
وی با تبریک روز کتاب و کتابخوانی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در کشور تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این مهم بسیاری از ناهنجاری احتماعی در کشور کاهش می یابد.
سالروز بزرگداشت آیت الله طباطبایی خالق تفسیر المیزان، سالروز آزادسازی سوسنگرد و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه قصرشیرین به آنها اشاره کرد.
ارسال نظرات