امام جمعه خلخال:

هر کس در هر پست و مقامی حق رواج آسیب ها در جامعه را ندارد

مسئولین اجرایی و نظارت کشور باید به دنبال این موضوع باشندکه با ساماندهی بحث مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی مشکلات اقتصادی جامعه را حل نمایند.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۵۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال با اشاره به رواج برخی از اردوهای مختلط ورواج کنسرت های موسیقی بی بندار در مراکز آموزش عالی و در شهر های مختلف کشور گفت: هر کس در هر پست و مقامی حق رواج آسیب ها را در جامعه اسلامی ندارد و مسئولین فرهنگی نظارت کنند.

رشتبری با اشاره به اینکه که دو برابر بودجه سالانه کشور را فرا مالیاتی شامل می شود گفت: مسئولین اجرایی و نظارت کشور باید به دنبال این موضوع باشندکه با ساماندهی بحث مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی مشکلات اقتصادی جامعه را حل نمایند و اگر این رقم که سالانه دو برابر بودجه کشور است به جامعه برگردد ما هیج مشکلی نخواهیم داشت.

رشتبری با اشاره به اهمیت عضو کلیه در بدن انسان خواستار شکر گذاری به درگاه خداوند شد وگفت: این نعمت با عظمت حیات انسان را در برگرفته و شبانه روز با فعالیت خود در خدمت انسان و جای شکر به درگاه خداوند دارد .

وی با اشاره به همت خیرین خلخال با تقدیر از دانشگده علوم پزشکی استان و خیرین گفت: دانشکده علوم پزشکی استان تمهیداتی به کار گیرد تا مشکل نیروی انسانی ماهر ومتخصص برای این دستگاه در بیمارستان امام خلخال مهیا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار