امام جمعه نیر:

رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور به تعهدات خود عمل نماید

رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور به قول ها و تعهدات خود در قبال امام جمعه، فرماندار و مردم شهرستان نیر عمل نماید.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۶۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، خطیب جمعه نیر در خطبه این هفته نماز جمعه نیر با اشاره به لغو شدن سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان نیر در چند ماه قبل گفت: پس از این ماجرا رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور از هماهنگی برای برگزاری جلسه با معاون رئیس جمهور با حضور امام جمعه و فرماندار نیر برای بررسی مشکلات شهرستان از نزدیک خبر داد ولی متاسفانه بعد از گذشت چهار ماه هنوز خبری از این نشست مشترک نیست!

خطیب جمعه نیر افزود: این حرکات با عدالت محوری همخوانی ندارد و باعث ناامید شدن مردم منطقه می شود و انتظار می رود بیش از این در حق مردم نیر اجحاف نشود.

وی گفت: از دولت انتظار می رود بر شعار خود مبنی بر توسعه عادلانه همه نقاط کشور پایبند بوده و زمینه توسعه متوازن همه نقاط استان را فراهم آورد.

حجت الاسلام مقدسی گفت: دولت مردان و مسئولین کشوری و استانی علی رغم تلاش های شبانه روزی انتقادهایی بر عملکردشان وارد است و البته این انتقادات به هیچ وجه به معنی تضعیف دولت و نادیده گرفتن اقدامات سازنده آن نیست چرا که بی شک تضعیف دولت، تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی از بی مهری های در حق شهرستان نیر انتقاد کرد و گفت: شایسته است مسئولان به شهرستان ها نگاه یکسانی داشته و مردم مومن و نجیب شهرستان را از حقوق خود محروم نسازند.

خطیب جمعه نیر با اشاره به 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی افزود: تاکنون فرهنگ کتابخوانی به طور مطلوب و شایسته از سوی متولیان امر و نهادهای فرهنگی تبلیغ نشده است و کتاب در سبد خرید کالای مردم جا نگرفته است.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا با ساز و کارهای مناسب و عملی زمینه رغبت و علاقه مردم بخصوص قشر جوان را به مطالعه کتاب های مفید و ارزشمند فراهم کنیم.

وی در ادامه از قطعی مکرر و کندی اینترنت در نیر انتقاد کرد و از مسئولین ذیربط خواست برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

خطیب جمعه نمین افزود: عرصه دانشگاه باید در دست جوانان مومن و انقلابی باشد و با آزدی عمل در راستای مرتفع کردن مشکلات گام بردارند.

وی بیان کرد: شهدا از خون و جان خود گذشتند تا امروزه از مدارس گرفته تا دانشگاه و ادارات تحت مدیریت مومنان قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده افزود: پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی نباید عرصه دانشگاه به گونه ای باشد که رهبر معظم انقلاب برای برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط تذکر دهند.

ارسال نظرات